close



Love, Death & Robots OST 愛死機器人的主題曲
Matthew Perryman Jones - Living in the Shadows 活在暗影中 

 

 

Smoke is clearing out, all the circling lights... blind me
煙霧漸漸散去 周圍刺眼的燈光遮擋了我的視線
I've been running out, now it's all just a fight... to breathe
我已經用盡力氣 為了活下去不停地奮鬥

I gave it all, yeah, I gave everything
我已全力以赴 賭上了一切


I will never break the silence.
我絕對不會發出任何聲音
When I look inside. I don't have to hide
當我看向深處時 我不必躲藏
If you're looking, you won't find me
如果你也在看著這裡 你不會發現我的存在
Who's the enemy? Don't know what to believe
誰才是敵人? 不知道該相信什麼才好

Living in the shadows
只能活在漆黑的暗影中
Living in the shadows
活在漆黑的暗影中


Light is breaking through a dark is underneath
一道光穿過漆黑的底層
I know the truth but for you it's just out of reach
我知道真相 但對你來說你永遠無法得知
You took it all, yeah, you took everything
你把全部都奪走了 對 你奪走了一切


I will never break the silence.
我絕對不會發出任何聲音
When I look inside.
當我看向深處時
I don't have to hide
我不必躲藏
If you're looking, you won't find me
如果你也在看著這裡 你不會發現我的存在
Who's the enemy?
誰才是敵人
Don't know what to believe
不知道該相信什麼才好
Living in the shadows
只能活在漆黑的暗影中
Living in the shadows
活在漆黑的暗影中
Shadows
影子啊


I will never break the silence.
我絕對不會發出任何聲音
When I look inside. I don't have to hide
當我看向深處時 我不必躲藏
If you're looking, you won't find me
如果你也在看著這裡 你不會發現我的存在
Who's the enemy? Don't know what to believe
誰才是敵人? 不知道該相信什麼才好

Living in the shadows
只能活在漆黑的暗影中
Living in the shadows
活在漆黑的暗影中
Living in the shadows
活在漆黑的暗影中
Shadows
影子啊
Living in the shadows
活在漆黑的暗影中
Living in the shadows
活在漆黑的暗影中

 

 

arrow
arrow

    Will 威爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()