close

 

Billie Eilish 怪奇比莉 - bad guy 壞蛋

 

White shirt now red, my bloody nose
我的鼻血 染红了白色的T-shirt
Sleepin', you're on your tippy toes
睡覺的時候 你踮起腳尖
Creepin' around like no one knows
四處爬來爬去 好像沒人發現一樣
Think you're so criminal
覺得你是如此糟糕
Bruises on both my knees for you
為了你 我的膝蓋都磨破皮了
Don't say thank you or please
不用求我也不必謝我
I do what I want when I'm wanting to
我只是做我想做的事情而已
My soul so cynical
我的靈魂是如此的憤世嫉俗

 

So you're a tough guy
所以你是個硬漢囉
Like it really rough guy
好像真的是一個粗曠的傢伙
Just can't get enough guy
一個得不到滿足的傢伙
Chest always so puffed guy
胸肌永遠這麼脹大的傢伙
I'm that bad type
我是那種壞壞的類型
Make your mama sad type
會讓你媽傷心的類型
Make your girlfriend mad tight
會讓你女友氣炸的類型
Might seduce your dad type
可能會勾引你爸的類型
I'm the bad guy, duh
我就是那個壞蛋
I'm the bad guy
我就是那個壞蛋


I like it when you take control
我喜歡被你主導的感覺
Even if you know that you don't
即使你你知道你並沒有
Own me, I'll let you play the role
擁有我吧 我會讓你玩角色扮演
I'll be your animal
我會當你的寵物
My mommy likes to sing along with me
我的媽媽喜歡和我一起唱歌
But she won't sing this song
但她不會唱這一首歌
If she reads all the lyrics
如果她知道了這些歌詞
She'll pity the men I know
她會覺得那個男的很可憐

 

So you're a tough guy
所以你是個硬漢囉
Like it really rough guy
好像真的是一個粗曠的傢伙
Just can't get enough guy
一個得不到滿足的傢伙
Chest always so puffed guy
胸肌永遠這麼脹大的傢伙
I'm that bad type
我是那種壞壞的類型
Make your mama sad type
會讓你媽傷心的類型
Make your girlfriend mad tight
會讓你女友氣炸的類型
Might seduce your dad type
可能會勾引你爸的類型
I'm the bad guy, duh
我就是那個壞蛋
I'm the bad guy
我就是那個壞蛋


I'm the bad guy, duh
我就是那個壞蛋
I'm only good at bein' bad, bad
我只擅於使壞壞
I like when you get mad
我喜歡你生氣的樣子
I guess I'm pretty glad that you're alone
我想 我很高興你現在是單身
You said she's scared of me?
你說她很害怕我?
I mean, I don't see what she sees
我是說 我不懂她是在怕什麼
But maybe it's 'cause I'm wearing your cologne
但有可能是 我身上有你的香水味吧

 

I'm a bad guy
我是壞蛋
I'm a bad guy
我是壞蛋
Bad guy, bad guy
壞蛋 壞蛋
I'm a bad
最壞的那種

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    bad guy 中文歌詞
    全站熱搜

    Will 威爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()