中文歌詞版:

 

Nirvana - Come as You Are (Captain Marvel Soundtrack)


Come as you are, as you were
來吧,用你原來的樣子
As I want you to be
那就是我希望妳的樣子
As a friend, as a friend
像朋友一樣相處 就像朋友一樣
As an old enemy
也像個熟悉的死對頭
Take your time, hurry up
把握你的時間 快點
The choice is yours, don't be late
是你自找的 不要遲到了
Take a rest as a friend, as an old memoria
我們像朋友一般地休息 如同以往的舊回憶

 

Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊

 

Come doused in mud, soaked in bleach
打完這管後,要記得消毒一下針頭
As I want you to be
而我希望你
As a trend, as a friend
像個潮男潮女,也像個朋友
As a known enemy, yeah
也像個熟悉的死對頭

 

Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊

 

[Chorus]
And I swear that I don't have a gun
我發誓我身上沒有槍
No, I don't have a gun
我真的沒帶槍
No, I don't have a gun
我真的沒帶槍

 

[Interlude]
Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊

 

[Chorus]
And I swear that I don't have a gun
我發誓我身上沒有槍
No, I don't have a gun
我真的沒帶槍
No, I don't have a gun
我真的沒帶槍
No, I don't have a gun
我真的沒帶槍
No, I don't have a gun
我真的沒帶槍

 

[Outro]
Memoria
回憶啊
Memoria
回憶啊

 

arrow
arrow
    文章標籤
    漫威 驚奇隊長
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Will 威爾 的頭像
    Will 威爾

    威兒的小天地

    Will 威爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()