close

 

Kygo, Rita Ora - Carry On堅持下去

[Intro: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你

 

[Verse 1: Rita Ora]
Walking alone and the shores are longing
我獨自走在沙灘上 浪潮我的思念
I miss your footprints next to mine
想念我們一起走過留下的腳印
Sure as the waves on the sand are washing
當然時間它還是自顧自地流逝
Your rhythm keeps my heart in time
但你的聲音仍一直在我的心裡縈繞

 

[Chorus: Rita Ora]
You, you found me
你 是你發現了我
Made me into something new
是你讓我的生命煥然一新
Led me through the deepest waters
引領我穿越暗潮深淵
I promise loud to carry on for you
我大喊 承諾會為了你而堅持

 

[Post-Chorus: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你
I'll carry on for you
我會為了你而堅持

 

[Verse 2: Rita Ora]
Talk to the wind on the open ocean
在遼闊的海洋上 對著海風訴說著思念
I wonder if you hear me too?
我在想 你是否也能聽見?
Wrapped in my arms with every moment, yeah
想念你依偎在我懷裡的每一刻
The memories that pull me through
是這些回憶帶我度過難關

 

[Chorus: Rita Ora]
You, you found me
你 是你發現了我
Made me into something new (Oh, yeah)
是你讓我的生命煥然一新
Led me through the deepest waters
引領我穿越暗潮深淵
I promise loud to carry on for you
我大喊 承諾會為了你而堅持

Led me through the deepest waters
引領我穿越暗潮深淵
I promise loud to carry on for you
我大喊 承諾會為了你而堅持

I promise loud to carry on to you (Ooh)
我大喊 承諾會繼續堅持 直到我們相見

 

[Post-Chorus]
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你
I'll carry on for you
我會為了你而堅持

 

[Chorus: Rita Ora]
You, you found me (Oh, yeah)
你 是你發現了我
Made me into something new (Oh, yeah)
是你讓我的生命煥然一新
Led me through the deepest waters
引領我穿越暗潮深淵
I promise loud to carry on for you
我大喊 承諾會為了你而堅持
[Post-Chorus: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你

 

[Bridge: Rita Ora]
Keep me running, keep me coming back to you
我不斷地追尋,直到我回到你身邊
Hold me harder, love me like you know you do
緊緊抱著我,像你知道的一樣愛著我
Keep me running, keep me coming back to you
我不斷地追尋,直到我回到你身邊
Hold me harder, love me like you know you do
緊緊抱著我,像你知道的一樣愛著我


[Chorus: Rita Ora]
You, you found me
你 是你發現了我
Made me into something new (Oh, yeah)
是你讓我的生命煥然一新
Led me through the deepest waters
引領我穿越暗潮深淵
I promise loud to carry on for you
我大喊 承諾會為了你而堅持

 

[Post-Chorus: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你
You, to carry on for you, for you
為了你堅持下去,為了你
In the deepest waters
即使身陷在最艱難的時刻
Oh, I'll carry on for you
我一樣會為了你而堅持

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    皮卡丘 精靈寶可夢
    全站熱搜

    Will 威爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()